...

Sesja zaręczynowa w Tatrach

/  Sesja zaręczynowa   /  Sesja zaręczynowa w Tatrach
Plener zaręczynowy w Tatrach

Kaśka i Jason mieszkają we Francji jednak wspólnie zakochali się w naszych pięknych Tatrach i postanowili tutaj właśnie wybrać się na swoją sesję zaręczynową. Jako, że pogoda płatała figle i zbliżał się termin ich powrotu do domu zdecydowaliśmy się na sesję o samym poranku a obranym miejscem była Dolina Pięciu Stawów oraz wodospad Wielka Siklawa. Czekało nas nie lada wyzwanie bo wejście nocne w góry. Ruszyliśmy z parkingu o 3:00 żeby o wschodzie słońca nacieszyć oczy pięknem gór i – jeszcze – świętym spokojem. Wspinaczka w ciemnościach rozświetlanych tylko czołówkami przebiegała sprawnie.

Tylko czasem pojawiały się myśli o tym, że gdzieś w okolicy może przebywać niedźwiedź, który zechce nas powitać w górach.
Na szczęście tak się nie stało. Jak się okazało po paru godzinach decyzja o wcześniejszym starcie była bardzo dobra, ponieważ już o 8:00 rano w okolicy doliny pojawiły się dzikie tłumy. W galerii przedstawiamy parę ujęć z tej wspaniałej sesji zaręczynowej. Tatry ugościły nas piękną pogodą i niesamowitymi widokami.

Zobaczcie też inne galerii z sesji zaręczynowych:

Zamknij

Fotografia ślubna pełna emocji. Reportaż wiernie oddający to co działo się w Waszym dniu ślubu no i plenery, bajeczne plenery.

Instagram

@ instagram

Śledź nas

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.